1ste dag theorie - Reisverslag uit Koror Town, Palau van Paul en Danielle - WaarBenJij.nu 1ste dag theorie - Reisverslag uit Koror Town, Palau van Paul en Danielle - WaarBenJij.nu

1ste dag theorie

Door: Paulendaan

Blijf op de hoogte en volg Paul en Danielle

03 Januari 2011 | Palau, Koror Town

Alli,

hallo in palauaans ofzo iets.. hoe gaat het met de oliebollen?? zijn ze nu allemaal op?

over hier op Palau.. wat moeten we jullie nou eigenlijk vertellen? koop teneerste zelf een ticket en kom hierheen. absoluut de moeite waard! We hadden gister een auto gehuurd bij een vrouw die hem kwam brengen. het invullen van de papieren gaat hier echt niet zoals wij het gewent zijn.. te makkelijk, afijn wij in de auto gestapt en zijn gaan rijden over het eiland. hier kunnen we heel kort in zijn aangezien ze maar 1 hoofdweg hebben en de rest niet aangegeven wordt. dus om dingen te vinden ben je wel even bezig.. daarna zijn we door gereden naar Sams tours hier hebben we de cursus genomen voor duiken. Paul heeft een mazzeltje die hoeft niet alle theorie te doen ik hoef alleen maar in te stappen en mee te liften met daan.. nog even gezwommen met de duikbril op en ja het spijt me.. maar het uitzicht hier ook onderwater naast de weg is gewoon adembenemend. het is zo mooi we zijn hier nu 2 dagen en we kunnen het nog steeds niet begrijpen/geloven..

vanmorgen opgestaan en ontbeten en werden over half 9 opgehaald door een busje die ons bracht bij sam opgehaald. we hebben een nl lerares dus dat is wel lekker. we hebben de hele dag in een lokaal theorie zitten leren. morgen gaan we een paar oefeningen doen en later die middag gaan we onze eerste duik maken hier. overmorgen nog 2.. en dan zijn we beiden in bezit van een paddy openwater.

tijdsverschil hier is 1 uur later dan taiwan dus 8 uur later dan bij jullie

foto's gaan echt niet lukken daar is alles te sloom voor

lief paul en daan

  • 03 Januari 2011 - 09:44

    Coletje:

    Hey wat gaaf!! Succes met leren haha.. Ik vind het echt leuk om allemaal te lezen!! Ik ben jaloers.. Ik wil ook!! Haha!
    Kusje coletje!!

  • 03 Januari 2011 - 10:30

    Anne Lin En Yasmin:

    Hoi, Danielle
    Wij zijn Anne Lin en Yasmin van de rolschaats, wij zijn in Tainan en Kaohsiung geboren.
    Wat gaaf dat jij daar bent geweest.
    Dat willen wij later ook.
    Leuk om je verhalen te lezen.
    Groetje´s van ons

  • 03 Januari 2011 - 18:03

    Pa3:

    Daan en Paul,
    mooi dat het lukt om vandaar toch berichtjes te sturen.Jeetje, ben je op vakantie en dan moet je toch nog effe blokken. Maar dat gaat jullie zeker lukken. Bijna de first dive in een fantastisch groot aquarium. Hoe weet ik dat. Ben gisteren even aan het googlen geweest. Kom ik Floortje Dessing op een van haar Yorin Trafeltrips in Palau tegen. Daan en Paul kunnen jullie alvast niet iets voor mij daar bepreken. Waauw geweldig. Mooie stranden, prachtige natuur. Ik wil ook een van de 100 toeristen zijn, die maar deze eilandengroep aandoen.
    Wat zullen jullie geweldige indrukken opdoen, die wel even op je netvlies blijven zitten. Lezers van deze site, het is zeker de moeite waard om de filmpjes van Floortje Dessing te bekijken.
    Alli, alli , geloof ik ( Palaus voor hart.groet) toch !!!!!!groet . nb.De bouwactiviteiten in place 65 spelen zich nou Down-stairs af.Douche gevoegd, toilet hangt, douche bijna operationeel. Wordt vervolgd.
    Doei Pa3

  • 04 Januari 2011 - 14:59

    Sandra:

    Hoi hoi,

    Wat fantastisch allemaal wat jullie meemaken. Elke keer wil ik wel een stukje schrijven naar jullie, maar dat is allemaal zo saai (hihi) als ik jullie verhalen lees.
    Ik vind het erg leuk te lezen dat jullie zo intens genieten van wat jullie zien en meemaken. Een bijzondere ervaring om nooit te vergeten !!!!
    Vandaag ben ik jarig 40 jaar !! Even slikken vanmorgen, maar het heeft z'n voordelen. Eindelijk hoef ik alle rimpels niet meer te verbergen Hihi
    Groetjes uit Boskoop dikke kus van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Palau, Koror Town

Paul en Danielle

Actief sinds 31 Okt. 2010
Verslag gelezen: 987
Totaal aantal bezoekers 27358

Voorgaande reizen:

06 December 2010 - 14 Januari 2011

Taiwan en Palau

Landen bezocht: